بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

همه ی بچه های من

32- سلامتی پزشکای عزیز صلوات

1392/12/1 23:42
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

برا سلامتی وتوفیقات روز افزون تموم دکترها و جراحاهای خوب و توانمند کشورمون صلوات   

                                           

ممنون آقای دکتر خالق نژاد طبری عزیز که همیشه آرامش را به ما هدیه میدین    

خدا به دستان شما توانایی و قوت عنایت کنه جراح خوب وعالی کودکان ایران وجهان

      

 ممنون آقای دکتر مالی  عزیزکه با آرامش و دقت کامل و حوصله ی فراوون همیشه معاینه میکنید     

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

اینم عکسای تولد و جشن تکلیف آبجی کوچیکه  

 

   

 

    

 

  

 

 

   

 

 

وای بوی نوروز داره میاد هورا اسفند، خونه تکونی و تمیزی و خرید و مهمون بازی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرشایان
20 بهمن 92 23:56
الهی هیچوقت دیگه روی مریضی رو نبینید و سلامت باشید
خاله صدیق وپسیسا
27 بهمن 92 18:04
به به عجب کیک خوشمزه ایما ک ازخوردنش سیرنشدیم
مامان سیدامیرعباس
28 بهمن 92 23:59
سلام خداروشکرحال علی کوچولو خوبه متاسفانه من ادرس وب شمارو اشتباه وارد کردم و2شب گشتم تا پیداش کردم وازحال دردونه اتون باخبر شدم الحمداللهههههههههههههه
مامان علی جونی
پاسخ
سلام ممنون با دعای شما خوبه در حال دندون در آوردنه