بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

همه ی بچه های من

22 - تاریخ عمل

1392/8/8 22:3
944 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهار شنبه 8 آبان 92علی رو بردیم دکتر خالق نژاد که نوبت عمل رو تعیین کنند وایشون گفتند هفته ی دیگه سه شنبه علی رو بستری کنید تا چهارشنبه یا پنج شنبه عملش کنند خدایا به امیدتو    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شهاب
8 آبان 92 23:30
اعوذبالله من الشیطان الرجیم ومن یتق الله یجعل له مخرجا ومن یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قدجعل الله لکل شی ئ قدرا خدا ازمادرمهربانتراست که او آفریدگار است اوست که رحمن است واوست که رحیم است واوست که بهترین یاوران است. آرزوی شفای فرزندتان رادارم
مامان
9 آبان 92 10:19
سلام.میتونم فقط حس کنم که چی می کشید.امیدوارم همه چی به خیر و خوشی بگذره.توکل به خدای بزرگ.برای این کوچولوی نازنین دعا می کنیم.یا صابر خودت به این مادر مهربان تحمل عطاکن.آمین یا رب العالمین.
مامان فهيمه
10 آبان 92 23:56
سلام مامان خانم با توكل به خداى مهربون اومدم وبت خبر سلامتى گل پسرتو بخونم ديدم هنوز عمل نشده.... از صميم قلب واسش دعا ميكنم و به همه ى اطرافيانمم سپردم دعاش كنن توكل به خداى مهربون،به همونيكه تو تنهايى جنين تو تاريكى شكم مادر،جاييكه هيچكس هيچ دسترسى بهش نداره ،آب و غذا بهش ميرسونه و پرورشش ميده... من به اين آيه خيلى خيلى ايمان دارم و بهم آرامش قلبى ميده; " افوض امرى الى الله ان الله بصير باالعباد " عزيزم شما هم عزيزتو بخدا بسپار،همانا كه خداوند به بندگانش بيناست... بازم سر ميزنم تا خبر سلامتيشو بخونم انشالله
مامان محمدمهدی
12 آبان 92 13:16
سلام کوچولو چطوره ؟بااجازه لینکتون کردم
مامان زینب
13 آبان 92 15:19
سلام عزیزم خیلی سخته حتی تصورش برای من ولی به خدا توکل کن محرم نزدیکه یه چیزی نذر سلامتیش کن منم فردا تو نمازخونه ی مدرسه از بچه ها می خوام برا علی جون دعا کنند فردا پسر عزیزمون می بری برای بستری منم از فردا برا سلامتیش روزه می گیرم فقط تو را خدا به محض این که تونستی ما را از حالش با خبر کن یا امام حسین خودت کمک کن می سپارمتون به خدا .
مامان محمدمهدی
14 آبان 92 12:12
هرروز براش دعا میکنم درارزوی شنیدن خبر سلامتی کوچولو
مامان زینب
14 آبان 92 16:41
سلام عزیزم من به دلم افتاده چون دهه ی محرم بیمارستانید حتما خود امام حسین شفای بچت میده مطمئم باش سالم و سلامت بر می گردید خونه امروز تو نماز خونه از همه ی شاگردای مدرسه خواستم که دعا کنند همه با صدای بلند پنج مرتبه ام یجیب خوندن قرار شده نفری 100 تا هم صلوات برا سلامتیش بفرستند گلم سلامتی گل پسرت تضمین شده است دل استوار باش .
مامان الناز
14 آبان 92 17:09
ایشالاه علی کوچولو هر چه زودتر خوب شه بیاریش خونه من از ته دل دعاش می کنم خدا پشت و پناهتون باشه
فاطمه
17 آبان 92 0:25
سلام عزيزم خوبيد؟؟علي خوب شد؟ايشالا كه هرچي زودتر بيايد وخبر خوبو بهمون بديد!من نگران وتو فكر علي خوشگلمون هستم وبراش دعا كردم!ايشا علي اصغر شفا بده وزود خوب بشه شماهم نذر كنيد كه علي رو از بيمارستان اورديد لباس علي اصغر تنش كنيد
مامان پريسا خانوم
17 آبان 92 10:32
سلام عزيزم امروز پنج شنبه هست و حتما علي جان عمل شده اميدوارم عملش موفقيت آميز بوده و براش دعا مي كنم كه به آبروي امام حسين و علي اصغرش كه امروز شهادتشه پسر كوچولوي تو رو خدا شفا بده و بعد رنجهاي زيادي كه كشيدي طعم شيرين سلامتي رو به خودش و خودت و باباش بچشونه الهي آمين
مامان
18 آبان 92 8:09
میدونم دارین روزهای فوق العاده سختیو می گذرونین.امید که همه چی به خوبی پیش بره.