بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

همه ی بچه های من

20 - ممنون لطفتون

1392/8/6 21:27
1,239 بازدید
اشتراک گذاری

   از همه ی مامانای گل و مهربون ممنونم که صمیمانه دلداریم دادن و برای علی کوچولو دعا کردند انشالله همتون  و خانواده های عزیزتون خوش وسلامت باشین وهیچ وقت گذرتون به بیمارستان نیفته  

 

 

         

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الهه(مامان یاسان)
28 مهر 92 1:17
سلام مامانی مهربون من تازه با وبتون آشنا شدم حال علی کوچولوی ما چطوره؟؟؟؟ ایشاالله به حق پنج تن زودتر خوب میشه
مامان ارمیتا
28 مهر 92 10:03
مامانی علی رو عمل کردن؟چی شد؟حالش خوبه؟


نه فدات شم یه ماه دیگه عمل میکنن
توت فرنگی(مامان علیرضا)
28 مهر 92 13:12
سلام اومدم بپرسم عمل نی نی چی شد که دیدم گفتین یه ماه دیگه انشالله که سلامت باشه و نیازی به عمل نداشته باشه
مامان
28 مهر 92 16:13
بازم براتون آرزوی صبوری و موفقیت دارم.هروقت حوصله داشتین سری هم به کلبه ی مجازی ما بزنین.خوشحال میشیم.
هدیه خداوند
28 مهر 92 18:51
سلام عزیزم وقتی عکس ها را دیدم خیلی ناراحت شدم انشالله که زودتر خوب شه
مامان محمدمهدی
30 مهر 92 16:31
سلام وقتی عکسهای کوچولو رو دیدم خیلی ناراحت شدم اللهی بمیرم چی کشیدی انشاالله عملش به خوبی تموم میشه براتون دعا میکنم ارزو من ارزوهایت
مامان زینب
1 آبان 92 17:16
سلام عزیزم خوبی حال علی جون خوبه به خدا با این که سرم خیلی شلوغه ولی یک لحظه فراموشتون نمی کنم تو را خدا بی خبرمون نذار با یه خط هم که اطلاع بدی دلمون آروم می گیره قربونت من دعا گو هستم .


سلام خدا رو شکر عیدتون مبارک قراره شنبه علی رو ببریم دکتر ببینیم جراحیش کی میشه ممنون محبتتون من اصلا فکر نمیکردم کسی مطالبمبو بخونه یه مناجاتی با خدا داشتم خدا چقدر بنده های مهربون داره ممنون همتونم ومحتاج دعاتون
فاطمه
1 آبان 92 22:16
انشاالله که علی خوشگل وبامزه ی ما به زودیه زود خوب بشه وروزای سخت به راحتی براتون بگذره وبا شنیدن خوب شدن علی مارو خوشحال کنید.
(درجوار حضرت معصومه هم به یاد ودعاگوی شما بودم)


به به خوش به حالتون انشالله سفر مکه وکربلا
مهناز مامان ترلان کوچولو
8 آبان 92 0:07
ما مشهد هستیم خیلی وقته حرم نرفتم اما میخوام بخاطر علی برم امام رضا از خدا شفاش رو میگیره انشاالله


ممنون محبتتون عزیز خیلی به آقا سلام منو برسونید وبگید آقا دستمو بگیر که سخت محتاجم انشالله با زیارت قبول برگردین و سفر مکه وکربلا قسمتتون بشه که مارو هم پیش اون بزرگواران یاد کنید
ارلا
10 آبان 92 13:33
خدایا تو تکراری ترین ” حضور ” روزگار منی و من عجیب ؛ به آغوش تو از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام . . . خیلی قشنگ بود به وب منم سر بزن و نظرتونو درباره ی وبم بگین وتبادل لینکم میکنیم منتظر حضورت هستم