بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

همه ی بچه های من

31 - ماه نهم(اولین مروارید)

1392/11/15 12:03
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

                                     علی کوچولو  تولد پسر داییش رفت که 4 ساله شده بود 

                 

 

                  

 

   

 

 

 

   

 

   

 

پرحرفی بلاست ،

  کم حرفی طلاست،

سکوت راه خداست

 

  

 

باعث افتخارمونه که دکتر گرانقدر و عزیز شهرمون جناب آقای دکتر یاسر مالی وبلاگ علی کوچولو رو دنبال  میکنند 

 

   

علی سینه خیز میره  وخودشو رو زانوهاش بلند میکنه و میندازه جلو که دیدنش خنده داره و

دستشو دراز میکنه تا به اونیکه میخواد برسه و سینه خیز میچرخه ودر این کار مهارت داره

 

 

 

لازانیا هم امروز خورد موزو خیلی دوس داره خرماهم میخوره  

 

اولین مرواریدعلی 11 بهمن زد بیرون هوراااا

دومین مروارید هم 15 بهمن 

 

دندون  

سومین مروارید هم 30 بهمننیشخند

چهارمین مروارید 6اسفند 

علی از 10 بهمن دست میزنه یه دفعه  خود جوش دست زدن رو شروع کردتشویق چقدم مسلط و خوب دست میزنه خیلی هم شاد میشه وقتی دست میزنه وقتی تلوزیون هم آهنگ میذاره بازم دست میزنه البته نه همیشه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فاطمه
8 بهمن 92 14:14
وااای ماشالا عزززززززززززیزززم چه بزرگ شده؛ قربونش که موهاش یه کوچولو یشتر شده
مهتاب
8 بهمن 92 16:36
الهییییییییییییییییییی فداش ماشالا خدا حفظش کنه نی نی ماهی دارین عزیزم خیلی خواستنیه الهی بمیرم عکسهای بیمارستانشو که دیدم خیلی ناراحت شدم دوست دارم علی پهلوون با اجازه لینکتون میکنم
خاله صدیق وپسیسا
9 بهمن 92 11:21
سلام خیلی عکسای قشنگیه.خیلی نازوخوشگل افتاده جووووووووجوووولووووو جووووووووووووووونم
فاطمه
13 بهمن 92 0:52
افرین علی خوشگل؛بزن کف قشنگرو به افتخارش که دست میزنه عزیزم اولین دندونتمممبارکایشالا زود وراحت همه مرواریداای قشنگت یرون بیان
مامان امیرشایان
13 بهمن 92 13:16
سلام ماشالله به این پسر زنده باشی
مامان زینب
14 بهمن 92 16:17
قربون پسرم برم وقتی می بینم لبت خندونه دنیا مال من ایشالا همیشه بخندی
حسين
15 بهمن 92 10:17
خيلي بد است
حسن
15 بهمن 92 10:20
خيلي خيلي بداست
مهتاب
16 بهمن 92 14:18
عاشقتمممممممممممممم
مامان پريسا خانوم
20 بهمن 92 14:09
سلام عزيزم خيلي خوشحال شدم برام پيام گذاشتين خيلي وقته تو فكر علي كوچولوي شما بودم مي گفتم آيا حالش خوب شده ولي آدرستون رو يادم رفته بود الان كه اومدم ماشالا هزار ماشالا مي بينم سره حاله خدا رو شكر