بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

همه ی بچه های من

23 - گل لیلا، گل لیلا ،گل من

1392/9/8 15:35
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

«هوالرئوف»

علی اکبرم ای جان جانانم                   علی اکبرم ای روح و ریحانم

عزیزم اکبرم ای مرهم جانم               عزیزم اکبرم ای نور چشمانم

علی ای صورت وسیرت پیمبر         علی جان ای که نامت نام حیدر

علی اکبرم نور دو عینم                   علیــّــم اکبرم ای ابن عطشانم

علیــّم ای ، تشنه کام کربلایم            علیــّم ای شهید نینوایم

علیـّم ،جان به قربان لبانت                 علیـّم، جان به قربان وفایت

 علیّـم، اکبرم ، نور دو عینم           علیّـم ،پاره ی تن ، تن پاره ی من

تن تو، پاره پاره بر خاک فتاده          عزیزم پاره ی تن ، تن پاره ی من

 تن تو پاره پاره ، من غمینم               چگونه من تن پاکت ببینم

ترا خونین سرو خونین تن و خونین ببینم        ترا من بی کس و بی یاور و بی یار ببینم

عزیزم ، دلبرم ، تن پاره ی من        ترا من تشنه لب ،عطشان ببینم

عزیزم،اکبرم،ای منجلی ازحیدرکرٌار   عزیزم،اکبرم نورتو ،نور حیدر کرٌار

عزیزم، اکبرم ای یاورم ای باوفایم             تویی سرو بلندم ، نازنینم

نبیّ مرسل ما در وجودت                       تجلّیها کند هردم سجودت

سجود توبرد دل از ملائک                    لبان تشنه ات ، خیره ملائک

ملائک پاسبان آستانت                   ملائک سربه سجده بر نگاهت

نگاه توبسی ارام جانم                       نگاه تو برد غم از میانم

عزیزم ،دلبرم ای شاه شاهانم       عزیزم ،اکبرم ای یادمان مصطفایم

علیّـم ، اکبرم نامت بلند است      عزیزم،جان من، روحت بلند است

علی اکبرم جانم فدایت                      نیابم آبی از بهر لبانت

منم آن باب تشنه کامت                      منم آن همدرد آشنایت

کنم جانم فدایت ای عزیزم                 علیّـم ، اکبرم نور دو عینم

عزیزم ای که بردی دل زمن باگامهایت   عزیزم ای که بودی مصطفی باکارهایت 

 ترا دیگردراین صحرا نبینم                        ترا دیگر در این دنیا نبینم 

عزیزم من دگر دنیا نخواهم      عزیزم ای که بودی مونسم اینجا بمیرم

 علیّـم،اکبرم ای نازنینم                        علی اکبرم ،جانم دلیرم

علی جان ای دلیر ومرد میدان        علی جان ای سپه سالار مردان

بنازم من به تو ای شاه مردان           علی اکبرم شاه شهیدان

«جوانان بنی هاشم بیایید               علی را بردر خیمه رسانید»

دگرمن تاب جان دادن ندارم              دگر من تاب جان کندن ندارم

 علی جان من دگر دنیا نخواهم     علی جان من غمین وشرمسارم

علیّ من ،علیّ من ،علی جان        علیّ تشنه کام، ای سرو بستان

بوٍٍَِِِِدبابای تو مظلوم عالم                       بوَدمانند بابش،مولای عالم

علی اکبرم ای زاده ی لیلا                   علیّـم،اکبرم ای سرور تنها

عزیزم من چگونه بی تو مانم                دراین کرب وبل ،دشت بلایم

علیٌ اکبرم،ای تشنه ی عطشان      کند سیرابت ایندم جدٌ مصطفایم

بوَد دست تودر دست پیمبر                بوَد او اینجا،آری پیمبر

عزیزم،السلام ای نوگل من         گل لیلا ،گل لیلا ،گل من

علی جان،ای علی جان،ای علی جان  توای همنام بابم،ای علی جان

عزیزم ،اکبرم ،ای نازنینم                  تویی پیک سلامم به مصطفایم

سلام من ،سلام تو،بر او باد             بر او ، آن منجی عالم ،بر اوباد

محمًد ،تو رسول عالمینی                 محمٌد تو امین وحی غیبی

سلام این شهید تشنه لب را            سلام من حسین تشنه لب را 

 بگیر ازما ،قبول فرما رسولا                 پیمبر،ای نور دیده، ای رسولا

ببین مارا گرفتار بلاییم                     دراین دشت بل ،در کربلاییم

رسولا ای محمٌد،جدٌپامک                      قبول فرما تو این فرزندپاکم

علیّ اکبرم،آری شهیداست           شهید راه دین،خونین جبین است

رسولا ای محمٌد ،جدٌ پاکم                قبول فرما تو ابن تشنه کامم

شهید راه تو،راه محمٌد                     شهید وتشنه و خونین،محمٌد

رسولا ،ای محمٌد،ای محمٌد               بگیر سیراب آبش کن محمٌد

پسر در راهت دادم ای محمٌد              پسر،نه ،یک دلیر دادم محمٌد

محمٌد،ای رسولا، ای محمٌد    محمٌد،جان من ،قربان نامت ،ای محمٌد

قبول فرما این شهادت ،این اسارت             قبول فرما محمٌدیا محمٌد

بوَد زینب اسیر دشمنانت                        محمٌدیا محمٌد یا محمٌد
خدا رو شکر که تونستم این شعر رو بگم و بنویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)