بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

همه ی بچه های من

45 - آنکه در پرده ی غیبت دل خلقی برباید ...

1393/3/23 21:54
956 بازدید
اشتراک گذاری

 آنکه در پرده ی غیبت دل خلقی برباید    

 

 چه قیامت شود آن لحظه که از پرده درآید 

 

ای نور سپید کهکشان ادرکنی             مفتاح زمین و آسمان ادرکنی

ورد لب هر فرشته امروز اینست    یا مهدی صاحب الزمان ادرکنی

 

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

بالاترین سقوط ،افتادن از نگاه حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است

 

  

سلام بر تو اى حجّت خدا در زمینش،       سلام بر تو اى دیده خدا در میان مخلوقاتش،

سلام‏ بر تو اى نور خدا كه رهجویان به آن نور ره مى‏یابند و به آن نور از مؤمنان اندوه و غم زدوده مى‏شود،

سلام بر تو اى پاك‏نهاد و اى هراسان از آشوب دوران،

سلام بر تو اى همراه خیرخواه،            سلام بر تو اى كشتى نجات،         سلام بر تو اى چشمه حیات،

سلام بر تو،درود خدا بر تو و بر خاندان پاكیزه و و پاكت،

سلام بر تو،خدا در تحقق وعده‏اى كه به تو داده از نصرت و ظهور امرت شتاب فرماید،

سلام بر تو اى مولاى من،من دل‏بسته تو و آگاه به شأن دنیا و آخرت توام،و به دوستى تو

و خاندانت به سوى خدا تقرّب مى‏جویم و ظهور تو و ظهور حق را به دست تو انتظار مى ‏كشم،

و از خدا درخواست مى‏كنم بر محمّد و خاندان‏ محمّد درود فرستد و مرا از منتظران و پیروان و یاوران تو در برابر دشمنانت و از شهداى در آستانت در شمار شیفتگانت قرار دهد،

 

اى سرور من،اى صاحب‏ زمان،درودهاى خدا بر تو و بر خاندانت،

امروز روز جمعه و روز توست‏ روزى كه ظهورت و گشایش كار اهل ایمان به دستت در آن روز

و كشتن كافران به سلاحت‏ امید مى‏رود و

 

من اى آقاى من در این روز میهمان و پناهنده به توام و

تو اى مولاى من بزرگوارى از فرزندان‏ بزرگواران و از سوى خدا به پذیرایى و پناه‏دهى مأمورى،

پس مرا پذیرا باش و پناه ده،درودهاى خدا بر تو و خاندان پاكیزه‏ات.


سیّد بن طاووس فرموده:من پس از این زیارت به این شعر تمثل مى‏جویم و به آن حضرت اشاره نموده،مى‏گویم:

در هر كجا و بر سر هر خوان،من میهمان توام اى صاحب الزّمان

 

پسندها (5)

نظرات (0)