بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

همه ی بچه های من

10 - استرس دوباره بیمارستان

1392/7/11 14:49
606 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ازحالا که هنوزمهرماه نشده برای آبان ماه که دوباره میخوان علی رو عمل کنن استرس دارم

 

خدایاچه جوری تحمل کنم

رگ  گیری وسرم و گشنگی و تشنگی وآمپول و انما و ...

چشمای علی که به من التماس میکنه شیر بده...

چه جوری علی رو گشنه نگه دارم تا برا عمل آماده بشه

وچه جوری بعداز عمل گشنه بمونه تا بخیه هاش جوش بخوره

خدایا من یه روز گشنگی رو طاقت نیاوردم

گریه های علی ...

یعنی عمل علی خوب انجام میشه؟

یعنی علی عمل رو میتونه طاقت بیاره؟

 

اگه علی بهوش نیاد چی؟

اگه علی خوب  نشه چی؟

میتونه برا سومین بار بیهوشی رو تحمل کنه؟

عملش میگن خیلی سنگینه

چه جوری گشنه نگهش دارم تا شب و دوباره گشنه تا صبح

و این  هی تکرار بشه

خدایا می ترسم

خدایا کمکم کن

شاید از استرس زیاده که کمرم گرفته

خدایا من که ازت خواسته بودم منو با بچم آزمایش نکنی

خدایا کاش صدبار منو عمل میکردن ولی علی رونه

خدایا همه ی ترسها ونگرانیهامو به تو میسپارم

همه ی امیدم تویی

 




هیچ کودکی نگران وعده ی بعدی غذایش نیست

زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد

ای کاش من هم مثل او

به خدایم ایمان داشتم

 

 

صلواتی نثار روح پاکش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی دانلود(مامان علیرضا)
31 شهریور 92 23:40
سلام دلم می خواست مطلبی بزارم کمی آرومت کنم :
دیدم جملات خودت خیلی قشنگ تر از منه من فقط اون ها رو تکرار می کنم سر در وبلاگت رو دیدی نوشتی که خدا پشتت هست یا اونجا که گفتی خدا رو شکر مغز و قلبش سالمه
این ها همه امتحانه
خدا هر کی رو بیشتر دوست داره بیشتر امتحان می کنه
اجرش رو می بینی مطمئن باش
عزیزم شما باید به خاطر پسرتون هم که شده خیلی قوی باشین
اون الان بیشتر از همه به محبت احتیاج داره
آغوش گرمت رو در یغ نکن باهاش حرف بزن صحبت کن عزیزم
این عمل هم برای سلامتیش هست
یه مادر برای اینکه بچش خوب بشه همه سختی ها رو تحمل می کنه
هر کی یه جور سختیداره
انشالله این روز های سخت هم میان و می رن و واقعا هم سخت هست اما به خدا بسپار کمکت می کنه من هم دعا می کنم انشالله خوب می شه


سلام ممنون از دل پراز مهرتون انشالله همیشه سلامت باشین