بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

همه ی بچه های من

55 - سفربه کردستان و زنجان

1393/5/29 19:24
985 بازدید
اشتراک گذاری

عروسی دختر خاله بابایی پریسا خانوم بود و ما با عمو امید اینا راهی زنجان شدیم و

بعداز دو روز راهی کردستان شدیم

 

 

 

 راه نودشه 

 

 

 

 

 

 

 اینم یه رعدوبرق  و یه رنگین کمان زیبا

 

 

 

 

مریوان شهر بسیار زیبایی بود و دریاچه ی زریبار زیبا

 

 

 

 

 

 

 

   واما بانه و بخر بخر  چه خبر بود  خنده

 

 

 

 

اینم پارک بیجار آخرین شهر کرد ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جاده ی بسیار زیبای ابهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 شهر قیدار که اولین بار اسمش رو میشنیدم

السلام علیک یا نبی الله 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان علیرضا
29 مرداد 93 21:05
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
مامان فاطمه
29 مرداد 93 22:00
سلام. چه بچه های ناز و دوست داشتنی ماشالله. خدا حفظشون کنه. ممنونم که جواب پرسشمو دادید. واقعا قوت قلبه واسم
مامان فاطمه
30 مرداد 93 1:34
سلام عليكم ممنون كه به ما سر زدين ،باعث افتخاره جز دوستان شما باشيم . اومديم بازديدتون رو پس بديم فقط شرمنده ببخشيد دير شد ! من همه كارهام همين جوريه ! ببخشيد من زينب و زهرا خانوم را به جا نياوردم راستش دو تا خواهر به اسم زينب و زهرا هاشمي رو مي شناختم كه پرسيدم گفتن شما رو نمي شناسن ، زينب و زهرا افشاني هم از دوستان عزيز من هستن ، اين عزيزان دوست مشترك ما هستن ؟ حالا كه اشنا در اومديم : من يه روزي ، يه كامنت طولاني خصوصي براي شما گذاشتم يادتون هست ؟
مامان سمین
1 شهریور 93 19:03
سلام علی اقا ایشالا همیشه به شادی و عروسی.حسابی خوش گذشته بهت گل پسری.دست مامان بابا درد نکنه که بردنت مسافرت
مامان وبابا
12 مهر 93 14:56
سلام ببخشید اون دریاچه زریوار تو مریوان نه زریبار بعدشم من خیلی بهم برخورد که نوشتید بیجار اخرین شهر سنی نشین بر دشمن لعنت ببجار تنها شهر شیعه مذ'هب استان کردستانه و شیعه های بی نهایت متعصب لطفا سریعتر متن رو تصحیح کنید
مامان زینب
25 آبان 93 17:15
سلام عشق خاله الهی قربونت برم دلم برا دیدن روی ماهت یه ذره شده بود ایشالا همیشه به سفر و شادی
مامان علی جونی
پاسخ
سلام عزیزم من خیلی مشتاقم که باهاتون در تماس باشم لطفا به من پیام بدین ۰۹۱۰۲۰۰۹۹۵۶