بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

همه ی بچه های من

49 - ماه رمضون مبارک

1393/4/10 14:28
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر که این ماه رمضون خدا توفیق داد بعد از سالها یه خورده نماز قضا بخونم تااز بار سنگینی که به دوشم مونده یه کم ،کم بشه

خداجونی شکرت که این توفیقو نصیبم کردی

خواهر کوچیکه با لطف خدا امسال به سن تکلیف رسیده و داره روزه میگیره و جزء سحراولیهاست، امسال خدا دخترامو کمک کن بتونن طاقت داشته باشن 

امام ششم علیه السلام فرمود: روزه ‏دار دو شادى دارد،

  يك شادى وقت افطار و      ديگرى در وقت ملاقات پروردگار.

رسول خدا صلی الله علیه واله فرمود:

همه اعمال فرزند آدم از آن او است جز روزه كه از آن منست

و من پاداش آنم روزه در قيامت سپر بنده مؤمن است همچنان كه يكى از شما در دنيا خود را باسلحه نگهدارى ميكند، بوى دهن روزه دار پيش خداى عز و جل خوش‏تر است از بوى مشك

قرآن همچو عروسی است:

 

با آنکه چادر را کشی، او روی به تو ننماید.

 

آنکه آن را بحث می کنی و تو را خوشی و کشفی نمی شود آن است که چادر

کشیدن تو رارد کرد و با تو مکر کرد و خود را به تو زشت نمود،

یعنی ((من آن شاهد نیستم.))

 

او قادر است به هر صورت که خواهد بنماید.

 

اما اگر چادر نکشی و رضای او طلبی، بروی کشت او را آب دهی،

از دور خدمتهای او کنی، در آنچه رضای اوست کوشی بی آنکه

چادر کشی، به تو روی بنماید.

 

اهل حق را طلبی که فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي (به حلقه بندگان

 

من پیوند، و آنگاه بهبهشت من در آی – فجر – 29 و30). حق تعالی

 

به هرکس سخن نگوید – همچنانکه پادشاهاندنیا به هر جولاهه (پارچه باف) 

 

سخن نگویند. وزیری و نایبی نصب کرده اند، ره به پادشاه از او

 

برند. حق تعالی هم بندۀ را گزید تا هر که حق را طلب کند در او باشد و همه

 

انبیا برای اینآمده اند که ره جز ایشان نیستند.

گنجینه ی نورانی قرآن ،رمضان است

آرامش دلهای پریشان رمضان است

 مجموعه ی گلهاست شب وروز عزیزش

یعنی به حقیقت که گلستان رمضان است

 انشالله بتونم یه ختم قرآن هم داشته باشم تو این ماه پاک

میخوام آخرش هدیه کنم به حضرت زهرا سلام الله علیها 

 

علی این روزا عاشق حمومه

قبل حموم میذارمش تو آب یه کمی بازی کنه و کییف کنه بعد حموم میکنه

                        

خدایا علی قندی پارسال یه روز قبل از ماه رمضون بستری شد و npo شد

باروزه دارای خدا 

خدایا شکرت که علیمو شفادادی خدایا ممنونم که بیمارستان نیستیمجشنآرام

 

                                    

                                                      

 

علی الان که 14 خرداده دیگه خیلی مسلط راه میره خدایا شکرت،

با نپتون جارو میکشه پسرم برام

شب 10 رمضان المبارک 1393

اینم یه شعر از بابایی

امشب هوای تو کاردست دلم میدهد

وچشمان ندیده ات ، ترنم باران عشق میدهد

ای باد رسان این سخنم برسمع دوست که من

راه برعقل بسته ام اما،عشق فرمان میدهد

گلایه نمی کنم ازنظربازی ات ولی

معشوق مگراینقدربه این وآن حواله میدهد؟

ای روزگارخوش چراچون گلی

تادست بررخت میزنم خارمیدهد

ای آسمان بهشت ازچه بازنشسته ای

دراین دیارکه یاربرهمه بارمیدهد

ای اشک که لایق جانان فقط تویی

بباربردامن تائب که راه میدهد

 

فراغ توبردلم سختم  چه نرم نشسته است

وچشم ترم دیدنت رابه انتظار نشسته است

چاره ای کن ای دل بی نوا که ازبخت بد

زمان چون باد برسرخط پایان نشسته است 

زمان برسرخط پایان عمرحریصانه نشسته است

 

 

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان آرشیدا
11 تیر 93 11:04
عزیزمخیلی شیرینه خدا حفظش کنه
مامان زینب
12 تیر 93 23:27
سلام عزیزم ممنون که به ما سر می زنی علی جونم حالش خوبه نازی عزیزم ماشالا روز به روز داره شیرین تر می شه و سلامتی علی عزیزمون نتیجه ی توکل شماست من که بجه های شما را خیلی دوست دارم خیلی نازن دختر گلتون واقعا روزه می گیره عزیزم چه طاقتی داره تو را خدا مواظب سلامتیش باشید دیگه این کارش یه جایزه ی خوب می خواد یادتون نره طاعاتتون هم قبول باشه نازگلا را از طرف من ببوسید
امیر مهدی و عمی
13 تیر 93 13:21
سلام عزیزم رمزو خصوصی میذارم
مامان جونم(سوگند من)
18 تیر 93 0:59
سلام خانمی پسرتون خیلی شیرین و نازنینه خدا حفظش کنه ییک ان چشمم افتاد به کلمه کلوستومی هوری قلبم ریخت علی جون استومی بودند خیلی ناراحت شدم مادر منم استومی هستند خیلی سخته و دردناک ولی خوشحال شدم که علی جون روده اش رفت داخل بچه راحت شد به غیر از هزینه کیسه و پایه سوختگیهای ناشی از نشت از استومی یه بلای دیگست کلی باهات همدردی کردم البته اگه فضولی نباشه من کامل نخوندم چون حالم خیلی بد شد مشکل علی جون چی بود؟ انسداد روده ؟
مامان علی جونی
پاسخ
سلام بله عزیز علی هیشپرونگ بود یعنی قسمت از رودش عصب نداشت خدا به مادرتون کمک کنه و صبر بده علی کلوستومی داشت
مامان صفورا
19 تیر 93 0:45
ای خدا چقده تو نازی آخه گل پسملی جونم
مامان آرزو ** بابا سعید
19 تیر 93 10:23
سلام عزیزم خوبید ؟؟؟؟ ماشاالله چه گلهایی دارید ... خدا حفظشون کنه ما دوستون داریم ....
مامان زینب
20 تیر 93 14:16
لطفا بیا به وبلاگم خواهش می کنم