بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

همه ی بچه های من

47 - آخ جون تابستون

1393/3/31 18:00
1,163 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق تابستونم خیلی فصل باحالیه از بچگی عاشقش بودممحبت 

فضای بسیار شاد و راحتی داره  

من توش احساس سبکباری دارم

آخ جون داره تابستون شادترین فصل سال میاد

 آب بازی

 

 

                          

    

میوه های خوشمزه و بسار خوشرنگ

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عشق من شاه شاتوت میمیرم براش 

 

 

 

 

 

 

 

                                       

 

 

 

 

 

 

 وای چه کیک خوشکل وخوشمزه ایخوشمزه

 

مسافرت 

ازهمه مهمترفراغ خاطر

وای خداجونم شکرت

 فصلی پراز شور وزندگی وحیات 

 

 

یادمه سر علی چقدر بستنی پریما دارک هوس میکردم

پسندها (7)

نظرات (7)

خاله سانی
2 تیر 93 21:22
موافقم.منم تابستونو خیلی دوست دارمتو همین فصل هم به دنیا اومدمبچه های نازی دارین خدا حفظشون کنه
مامان الینا
3 تیر 93 13:25
روز رو رو نوشته بودم !!! عزیزم ممنون که به ما سر زدی خاطرات قدیمی تر قفل نداره مجبور شدم به خاطر بعضی از مسائل پست ها رمز دار بنویسم انشاالله بیشتر با هم اشنا بشیم حتما رمز رو تقدیمتون می کنم از طرفی خدا دسته گلاتون رو حفظ کنه انشاالله همیشه سالم و شاد باشید
ساخته ها نمدی
3 تیر 93 13:29
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
مامان محمد مهدي (مرضيه)
3 تیر 93 14:34
سلام امروز اتفاقي اومدم وبتون خدا بچه هاتون رو حفظ كنه علي كوچولو تا اين لحظه يك سال و يك ماه و يك روز سن داره و بقيه اعضاي خانواده هم يه 8 روز مشترك دارن! جالبه نه؟
مامان علی جونی
پاسخ
سلام عزیز ممنون که سر زدین آخه بابا یی و دخترا همه 26 به دنیا اومدن
مامانی
7 تیر 93 0:52
سلام سلام چه میوه هایی گذاشتی ، خدا رو شکر تو یخچال بودن اگه نبود میخواس چی بشه خدا میدونه نی نی م دلش خواست! موفق باشی این پستت رو رمز دار کنی خوبه ها، واسه باردارها خطر داره
مامان امیرعلی
23 تیر 93 12:45
سلام عزیزم ادامه مطلب پره عکس بود ک!!!
سجاد
27 تیر 93 1:10
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .