بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

همه ی بچه های من

42 - علی عسل یه ساله میشود

1393/3/7 0:41
809 بازدید
اشتراک گذاری

                                  تولدیکسالگی علی افتاده جمعه 2 خرداد

که شنبش آبجی بزرگه امتحان ریاضی داره،

از اینطرف هم خونه رو گذاشتیم برا فروش مشتری میاد ومیره،

زن عمو هم میخواست کیک تولدتو درست کنه بیاره که بهش این ماجراهارو گفتم قرار شد

انشالله خونه ی جدید که مستقر شدیم یه شام بدیم محبتچشمک

 پس از الان که چهار شنبس تولدت مبارک گل پسرشیرین من 

امشب علی چند قدمی رو از مبل تا میزکه روش موبایلم بود راه رفت و

من میز رو میکشیدم واو بازم راه میومد وای که من ذوق مرگ شدمخندونک

چقدر خوشحالی کردیم آبجیا این اندازه بودن قشنگ راه میرفتن

                                             

این ساعت یادگاری رو هم با کمک آبجی  کوچیکه که واقعا کارش شاهکار بود درست کردیم من بلد نبودم عکسهارو دایره  در بیارم که آبجی با کمک پاور پوینت به راحتی دایره ابر قلب همه چی بلد بود قربون آبجی مهربون

                عکسهای علی از تولد تا یک سالگی

               

                                      

                                

 

    

 

                              

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   محبت

 

 

 

این کیک خوشکل و خوشمزه هم زمنو(زن عمو) مهدیه  ی مهربون زحمت کشیده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                              

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان مهربون (چراغ خواب شلمن)
30 اردیبهشت 93 22:30
سلام عزیزم.خوبی؟ چقدر وبلاگ باحال و زیبایی داری.واقعا خوشم اومد . . . وبلاگ منو لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم اینجوری باهم میتونیم بازدید زیادی داشته باشیم عزیزدلم. عنوان وبلاگم : "نمایندگی چراغ خواب موزیکال شلمن" لینک وبلاگم هست http://shellman.niniweblog.com
الی
2 خرداد 93 16:56
http://arash590.1000charge.com/ بیشتر مبلغ رو از این سایت در یافت کنید کارت شارژ با 80 درصد تخفیف شما 2 هزار تومان پرداخت می کنید و فقط 20 ردصد از میزان آن رو پرداخت نمی کنید دیگه نیازی نیست برای کارت شارژ 2000 تومن 300 تومن کم کنند از حسابتون
مامان اعظم
2 خرداد 93 17:55
عزیز من ...گل من تولدت مبارک
خاله محمدطاها
2 خرداد 93 20:39
سلام عزیزم تولدت مبارک انشاا... 120 سالگی انشاا... سالم و شادباشی اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم خبرم کن
حامده(مامان امیر محمد)
10 خرداد 93 13:40
عزیزم تولدت مبارک الهی که 120 ساله بشی
مامان زهرا
14 خرداد 93 4:43
تولذت مبارک علی جون الهی صد ساله بشی سالم سلامت زیر سایه پدر مادر
سحر
22 خرداد 93 22:32
تولدت مبارک علی جون.
مامانه آنیتا
28 خرداد 93 2:12
تولدت مبارک عزیزم