بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

همه ی بچه های من

25 - اولین خوردنی گل پسرم

1392/9/12 23:33
729 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 30 آبان ماه کلی وایسادم فرنی درست کردم

بعد به خاله جونی زنگیدم که یه قاشق چایخوری بدم یا جور دیگه ای ،

خاله جونی از تجربیات خوبش برام گفت که اول با لعاب برنج شروع کنم بنابراین فرنی رفت کنار ،

آرد برنج وآب رو گذاشتم رو گاز هی قلید و قلید کلی واستادم تا قشنگ لعاب شد ویه قاشق چایخوری دادم خدمت گل پسرم ،نوش جونت عزیزم   

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فروشگاه باتجربه
30 آبان 92 23:45
با عضویت در سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار "باتجربه" از کد تخفیف 20 درصدی کلیه محصولات و ارسال رایگان (برخی مناطق تهران) برخوردار شوید. فروش ویژه شب یلدا از 15 آذرماه با تخفیف ویژه برای اعضای سایت. باتجربه، تجربه تغذیه سالم ، آجیل و خشکبار
مامان الناز
1 آذر 92 1:46
نوش جان
مامان
1 آذر 92 16:31
نوش جان علی جون.کم کم فرنی هم میخوری.ایشا...چند روز دیگه.البته مامان خانم فکر کنم باید مواظب یبوست علی جون باشی.پس فقط با نظر دکترش براش غذا شروع کن.موفق باشی.
فاطمه
2 آذر 92 15:31
آخي نوش جونت علي جان،٦ماهگيتم مبارك باشه
مامان زینب
5 آذر 92 17:56
سلام خاله جون قربونت برم نوش جونت گوارای وجودت گوشت بشه به تنت مامانی تو را خدا اگه وقت اگه وقت کردی عکس جدید از نازنینمون بذار دلم براش یه ذره شده .