بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

همه ی بچه های من

۸۹ -از پوشک گیری مجدد

1395/4/17 20:58
379 بازدید
اشتراک گذاری

علی جونی ماه رمضون تموم شد ومن امروز  شروع کردم از پوشک بگیرمت

فعلا که از صبح چیزی یاد نگرفتی ومن صبورانه به تلاشم دارم ادامه میدم

 زمستون که شروع کردم موفق نشدم اما حالا تابستونه ۱۷ تیرماه

حالا دیگه باید یاد بگیری سه سال و یک ماه ونیمته مادر

خدایا کمکم کن این پروژه واقعا برام شکنجه روحیه

کمکم کن صبرم بده به راحتی علی یاد بگیره و من راحت بشم

ممنونم سپاسگزارم خدای مهربون

۲۳ تیرماه علی دیگه کاملا جیش رو یاد گرفته و میگه ولی پی پی رو ببخشید 

هنوز تو شرتش میکنه البته خودشو نگهمیداره و این قضیه منو نگران میکنه

خدایا شکرت که علی جیش کردنو یاد گرفت

الان یه هفته س که شروع کردم الحمدلله نتیجه گرفتم

البته شبها پوشاکش میکنم وصبح بازش میکنم

یاد گرفت ولی یکی دوبار هم از دستش در میدفت و تو شلوارش جیش میکرد

و یه دوره هم که خودشو نگه میداشت با زور و گریه میبردمش 

گاهی جیش میکرد گاهی هم خالی دوباره برمیگشتیم 

رنگ انگشتی هم به سفارش خاله ندا گرفتیم خیلی خوشش اومد ولی کوتاه بود به هفته بعد گذاشتش کنار 

اما امروز که ۱۴ مرداده اول ذیقعده دیروز ۲۹ شوال بوده 

یعنی یک ماه از اموزش علی گذشته 

خداروصدهزاربار شکر امروز از صبح تا الان که شب شده همه جیششو گفته

اصلا لز دستش در نرفته

وقتی هم جیش میکنه میگه مامان تو خوشحال شو 

منم براش بشکن میزنم و شادی میکنم تو بیرون پوشاکش میکنم و همینطور شبها

خدارو شکر بعد از یک ماه جیششو یاد گرفت البته تو مهمونی هنوز نرفتم ببینم چیگار میکنه لبخند

پسندها (2)

نظرات (1)

ديگ بخار
20 تیر 95 17:09
خيلي خوبه مطالبتون تشکر