بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

همه ی بچه های من

81 - عکسای جدید علی جونی و آغاز پروژه از پوشک گیری

1394/10/16 23:29
730 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز 94/10/16پوشاک علی رو باز کردم  و چند باری جیش کرد تو شرت و شلوارش و هر دفعه هم که کارش تموم شد گفت ا   جیش اومد 

یه مشما بزرگ دومتری تو حال پهن کردم و روش پتو مسافرتی گذاشتم که علی روش باشه 

زیلو روهم رو مبلا گذاشته باباش که مبلا در امان باشن حالا ببینیم چطو میشه

امروز 17 هنوز علی جیشو یاد نگرفته دوتا برچسب خندون و شادهم به توالت چسبوندیم 

وای هورا ساعت 3 و ربع ظهر با علی رفتیم دسشویی کلی وایسادیمو ودست زدیمو وحرف زدیم و بالاخره منو از دسشویی بیرون کرد و خودش تو تنهایی پی پی کرد هورااا باورم نمیشه

چقدر خوشحال شدیم براش همگی دست زدیم

خدایا شکرت

خدایا کمکم کن تو این پروژه سخت 

 

18 هم که عقدکنون پسرعمه پروین بودم و بعدش هم تولد خاله صدیق شام بودیم اصلا نشد و علی پوشاک شد

19 دیماه صبح پوشاک علی رو باز کردم خدایا کمکم کن 

یه عکس میمون تو دسشویی چسبوندیم و علی بهش میگه نینون، اینم قصری خوشکل علی جونی

 

 

 

امروز 4 بهمن روزنه های امید دو روزه که تو دلم جوونه زده و

آموزشای علی جونی بالاخره داره جواب میده

خدایا شکرت ممنون که کمکم کردی

تا این پروژه بسیار سنگین به خوبی انجام بشه 

حدود دوهفته طول کشید تا علی یاد بگیره

البته الان بیشتر جیشش رو یاد گرفته تو دسشویی بکنه

،پیپی هنوز تو شرتش میکنه

هنوز فرق جیش و پیپی رو زیاد نمیدونه 

میگن یه دوماه لازمه که یادگیریش کامل بشه

 

وقتی جیش میکنه میگه جیش علی  اومد

 روز هیجدهم بهمن علی الان چندروزه که دیگه جیشتو نمیگی یعنی

همه رو تو شلوارت میکنی

منم دیگه نا امید شدم دوباره باید پوشکت کنمخمیازه

حدود یه ماه آموزش طول کشید اما برگشتیم سرنقطه اول

علی دوباره رفت تو پوشک 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

aylar
19 دی 94 14:21
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید