بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

همه ی بچه های من

74 - سکککککته مغزی

1394/6/20 23:03
817 بازدید
اشتراک گذاری

علی جون

 

دلم شروع کرد لرزیدن و یه خط از دلم رفت پایین و دیگه پاهام حس نداشت 

حالت خفگی خیلی بدی داشتم

اشهدمو خوندم  و یه جمله جدید تو اشهد 

اشهد ان لا اله الا الله

و اشهد ان محمد رسول الله

و اشهد ان علی ولی الله

و اشهد ان فاطمٍة سیدة نساء العالمین

 هنوز خودم باورم نمیشه که دوسکته مغزی رو پشت سر گذاشتم

شب 7 / 6 /94 بود که گردنم شروع به چرخیدن کرد به شدت به سمت چپ وقتی سرمو رو متکا گذاشتم و

من از بابات کمک میخواستم که با دستای پر زورش سرمو نگه داره که در واقع فکم گرفته بود و هیچ درخواستی ارسال نشده بود

حمله دوم که بابات تعریف میکنه خیلی قویتر از اولی و وحشتناکتر بوده بعد برد بیمارستان و در بخش پست سی سی یو بستریم کرد

الان هرشب باید قرص بخورم نمیدونم تا کی زندم

دکتر بابک زمانی متخصص مغز واعصاب تو تهران گفت صرع گرفتی  صرع که دیگه خیلی وحشتناکتر از سکته است نمیدونم چه دردی گرفتم داروی دکتر بابک زمانی کاربامازین بود که کلا خواب بودم صبح و شب و بابات قطع کرد همون تگراتول  رو نصف قرص میخورم که سردرد و چشم دردای خیلی شدیدی دارم 

امشب که 23 شهریوره میخوام قرصمو قطع کنم دیگه تحمل این سردردارو ندارم توکل به خدا 

نمیدونم چی پیش میاد 

ازبس تو این 14 سال فشار عصبی تحمل کردم

 

حمله گذرا بسیار جدی است! حمله ایسکمی گذرا (به اختصارTIA ) یک سکته خفیف است که علائمی مانند علائم سکته مغزی ایجاد می کند. علائم این حمله خفیف معمولا طی چند دقیقه از بین می روند، اما اگر فرد مبتلا به حال خود رها شده و درمان نشود، در معرض خطر بالای سکته مغزی قرار خواهد گرفت.

 

رفتم دکتر مهدی وحید دستجردی قرص تگراتول رو بادستور خاص قطع کرد و قرص دپاکین رو نوشت وگفت ۴ ماه دیگه بیا برا فکم هم یه قرص نوشت ولی همه رو تا چهار روز خوردم و همه رو کلا کنار گذاشتم امیدوارم که دیگه فشار عصبی نکشم

  آخه مامان درب و داغون که نمیتونه علی آقا رو بزرگ کنه مگنه علی جون

خداکنه شرایط بر وفق مرادم بشه وفشارهای عصبیم تموم شه

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سعیده
21 شهریور 94 0:44
سلام دوست عزیز سفارش انواع طرح ها و عکس ها روی تیشرت؛لیوان؛ قاب موبایل؛ساعت؛ پازل و... پذیرفته میشود با طرح و عکس مورد نظر شما!! 👀 حتی عکس ها ی شخصی یا استیکر انواع تیشرت های تک و بارداری 👌 با طرح های بینظر و جنس عالی! چاپ تم تولد و دندونی روی تیشرت و.. چاپ نقاشی کوکان شما روی تیشرت و... و موندگار کردن اونها👌 ست های دونفره 👫 و سه نفره 👨‍👨‍👧 به بالا با طرح ها بی نظیر! 👌 مخصوص پدر و مادر و فرزندان! ✔️⚡️🔴قیمت هر تیشرت فقط ....25.... هزار تومان!!🔴⚡️✔️ ماگ های بسیااااار خاص و زیبا با طرح های منحصر به فرد! فقط ✔️⚡️🔴از 18 هزار تومان تا 30 هزار تومان✔️⚡️🔴 ✔️⚡️🔴پازل از 15 تا 25 هزار تومان!🔴⚡️✔️ ✔️⚡️🔴انواع بادی(بلوز زیر دکمه دار) از سایز نیو بورن به بالا در 3 رنگ فقط 25 هزار تومان🔴⚡️✔️ در صورت تمایل به عضویت در گروه تلگرام لطفا شماره ی خودتون رو خصوصی ارسال کنید 👈لطفا پس از عضو شدن کمی صبور باشید ⛔️⛔️⛔️ورود آقایون هم ممنوع هست⛔️ چت و تبلیغ هم ممنوع⛔️⛔️⛔️⛔️ عکس کودکانتون رو روی تیشرت و لیوان و پازل و ساعت قاب موبایل و...چاپ کنید و برای همیشه موندگار👏