بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

همه ی بچه های من

71 - چهاردهمین سالگرد ازدواج

1394/3/18 20:50
3,874 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آبجی بزرگه رو فرستادیم کیک بخره و چه جالب این کیک رو انتخاب کرد ودقیقا ثمره این ازدواج هم سه فرزند گل گلاب هست

 

 

 

 علی امروز تو کوچه گفت هانوم   فهمیدم که خانوم میگه

به خانوم آنوم هم میگه

به هواپیما ، هاما میگه

به اتوبوس ،آتو میگه عاشق اتوبوسه براش اتوبوس خریدیم و 

بردمش اتوبوس سوار شد 

دیروز 12 تیر منو به اسم صداکرد خیلی ذوق زده شدم

اعصاب دستم خیلی میگیره اینروزا دوتا دکتر گفتن باید عمل بشه 

اگه عمل بشم نمیدونم چی میشه

دیروز 13 تیرماه به علی چیزی دادم و علی گفت ممنو

اولش باورم نشد ولی بعد دیدم نه داره تشکر میکنه آبجی بزرگه یادش داده ممنون

خدا دکتر علی یگانه متخصص ارتوپد روخیربده منو از عمل نجات داد گفت اسم بیماریم فیبرومیالژیا هست

استرس های شدید و حاد و شرایط ناراحت کننده، فرد را مستعد ابتلا به این بیماری می کنند.

فیبرو میالژیا به بیماری خاموش شهرت دارد. شاید ظاهرا به نظر خوب و سرحال باشید، اما از درون بیمار و بی حال هستید. 

خداروشکر دکتر شفیعه موثقی گفتن بیماری فیبرومیال رو ندارم

فقط گردنم آرتروز شده و دستام کمی عصبش گرفتگی داره

دارو و افشرده دادن خیلی بهتر شدم

 

پسندها (3)

نظرات (4)

پریسا مقصودی
19 خرداد 94 1:02
سلام مامان علی منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
مامانی علی(زینب)
25 خرداد 94 15:46
سلام تبریک میگم سالگردتون رو انشااله همیشه سایتون رو سر فرشتهاتون باشه پسر منم علی یه چند ماه از پسر شما بزرگتره خوشحال میشم به ماهم سر بزنی
مامان زینب
15 تیر 94 1:33
سلام سالگرد ازدواجتون و تولد علی جون مبارک باشه ایشالا همیشه به شیرینی و جشن مادر عزیز شما بزرگ ترین نعمتتون را از خداوند گرفتید و اون هم سلامتی علی جون خدا می دونه روزی که اولین بار وبلاگتون را دیدم و علی جون را تو اون حالت چقدر غصه خوردم چون علی از نظر چهره با پسر من کمی شبیه هستند خدا را هزار مرتبه شکر که الان در سلامتی کامل هستش . اون روز نمی دونستم که پسر خودم داره از یک بیماری مرموز مغزی رنج می بره بیماری که همیشه بی قرارش می کرد از درون آزارش می داد و ما متوجه نبودیم البته تقصیری هم نداشتیم چون اکثرا این بیماری تا دو سالگی قابل تشخیص نیست و ما در سن دو سالگی متوجه بیماری امیر شدیم یعنی اوتیسم حتی نوشتن اسمش هم برام سخته امشب شب نوزدهم رمضان و شب قدر و تازه دعای جوشن کبیر را بالای سر امیر پای تلوزیون خوندم دست امیر را بالا گرفتم و اشک ریختم گفتم خدایا اگر من گناهکار و ناشکرم خودم را مجازات کن این طفل معصوم که هیچ گناهی نداره بخواد مجازات بشه الان هم اومده بودم تو سایت که از همه ی مادرها بخوام که برای پسرم دعا کنن شما هم دستت را بالا بگیر و از خدا بخواه همانطور که سلامت علی جان را به شما داد شر همه ی شیاطین را از زندگیتون کم کنه من نمی دونم این خانم کی هست که داره زندگیتون را نابود می کنه ولی این را مطمئنم که شما به حدی خانم عاقل و مومنی هستی که حتما می تونی از پس این مشکل هم بر بیای ما زن ها وقتی مادر می شیم به خاطر بچه هامون هم که شده با چنگ و دندون از زندگیمون محافظت می کنیم من مطمئنم که یه روزی میاید و خبر رفع مشکلتون را می دید من هم دعا می کنم فقط یه خواهشی که ازتون دارم از افسردگی حرف نزنید که بزرگ ترین نقطه ضعف شماست و اگر دشمنتون نقطه ضعف شما را بفهمه حتما شکستتون می ده با افسردگی بجنگید کاری که من کردم بهش گفتم که بره و هر وقت احساسش می کردم با تمام توان از جام بلند می شدم و با پسرم بازی می کردم و می خندیم اونقدر بهش بی محلی کردم تا خودش رفت موفق باشی عزیزم نازگلات ببوس و برای سلامتیشون شاکر باش .
مامان علی جونی
پاسخ
سلام خوبین عزیزم 
تو واتس آپ بهم پیام بدین لطفا 
۰۹۱۰۲۰۰۹۹۵۶
همراه رایانه
15 تیر 94 9:23
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات کامپیوتری و اینترنتی تلفن تماس :9099070345 ادرس سایت: www.poshtyban.ir