بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

همه ی بچه های من

۱۱۰ _ علی بالاخره پی پی رو در سن ۴ سال و ۳ ماهگی یاد گرفت

1396/5/25 20:00
257 بازدید
اشتراک گذاری
وای خدای من امروز ۲۵ مرداد سال ۹۶ علی بالاخره پی پی رو یاد گرفت
خیلی مستاصل شده بودم ولی با کمک بابایی که چارت خانم دکتر رو امروز اجرا کرد علی موفق به یاد گیری شد
هر پی پی یک برچسب
هر سه برچسب یک جایزه
البته خود یادگیری این گرفتن برچسبها و آخر سر رسیدن به جایزه یه ظهر تا غروب زول کشید حدود ۶ ساعت دیگه با قصه و شعر و اینا وقت گذشت تا علی دست از مقاومت برداشت و رفت دسشویی و دیگه تا ۴ بار پشت سرهم رفت و گفت
خدایا شکرت
اینقدر علی برا این ماشینا گریه کرد ولی ما دندون رو جیگر گذاشتیم تا چارت خانم دکتر اجرا بشه و بالاخره موفق شدیم










وای خدای من شکرت بالاخره یاد گرفت
از ۱۳ خرداد شروع کرده بودم بالاخره امروز ۲۵ مرداد جواب داد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)