بسم الله الرئوف ...علیبسم الله الرئوف ...علی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
آبجی بزرگهآبجی بزرگه، تا این لحظه: 21 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
آبجی کوچیکهآبجی کوچیکه، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

همه ی بچه های من

105 - شعر زیبا

1396/4/15 20:31
237 بازدید
اشتراک گذاری


« دوستت دارم » را
من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

این گل سرخ من است.

دامنی پر کن از این گل
که دهی هدیه به خلق
که بری خانه دشمن
که فشانی بر دوست،

راز خوشبختی هرکس به پراکندن اوست!


در دل مردم عالم – به خدا –
نور خواهد پاشید
روح خواهد بخشید.

تو هم ای خوب من !
این نکته به تکرار بگو
این دلاویزترین شعر جهان را
همه وقت
نه به یکبار و به ده بار،
که صد بار بگو
« دوستم داری » را از من بسیار بپرس


دوستت دارم را با من بسیار بگو
 

فریدون مشیری
 

این شعر با صدای معلم عزیزم
خانم شاه محمدی
واقعا شنیدنیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساعت نیک
17 تیر 96 17:20
اگه دوست دارید فرزندانتون وقت شناس بشن به ما سر بزنید